sábado, 31 de marzo de 2012

O Blog como ferramenta na Orientación Educativa

Neste artigo Daniel Veiga Martínez nos achega unha experiencia educativa no seu IES  García Barbón de Verín (Ourense). A través de distintos apartados vai desgranando a importancia pedagóxica do uso do blog.
Informa, entre outros asuntos de especial relevancia para coñecer a potencialidade educativa do blog, da forma de obter información de xeito inmediato (sindicación de contidos por RSS).
Describe a esencia do blog: páxina Web sinxela que non ten custo algún para os usuarios que potencia a participación e interactividade dos blogeros e que posibilita coa sindicación de contido o acceso a información inmediatamente segundo vai entrando nos distintos blogs e páxinas Web.
Visto isto as posibilidades dos blogs no ámbito educativo son tan importantes, que podría dicir que hoxe é imprescindible a utilización dos blogs nos centros educativos como a mellor forma de chegar a adquisición de contidos e a xeneración de coñecemento.
Os blogs permiten a alfetización dixital do alumnado e profesorado, facilitan a aprendizaxe lectoescritoa do alumnado, potencian a súa autonomía para aprender e ao tempo fomentan a colaboración na aprendizaxe entre alumnado e profesorado, fomenta a creación de redes nas aulas e nos centros, conseguen que poidan organizar a información que transmiten e crean e son un potencial caderno de traballo virtual.
Ademais disto hai que mencionar que o que fai moi atractivo o uso dos blogs é a simpleza coa que se poden crear (BLOGIA), outra característica é a de organizar por temas a información que se coloca no blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario